woensdag 16 september 2009

witte pompoenen ...


Voor....

De 4 stenen pompoenen kocht ik afgelopen zondag op de kofferbakmarkt, ze waren best leuk oud gemaakt maar ik wilde witte, dus grondverf erbij gepakt en schilderen maar. Nog net op tijd bedacht ik dat ik er nog een foto van moest maken voor het blog, ik zie dat iedereen dat doet maar het moet nog erg wennen.


En na...

Mijn herfst sfeer op de kersen salontafel, zilveren eikels kocht ik bij...Nee ik verklap het nog niet want ik wil er nog meer!

en buiten... natuurlijk ook witte pompoenen

Deze witte pompoenen zijn echt, en gekregen van een lieve Amsterdamse oom. Ik zal morgen even nieuwe hortensia's in de oase steken er staan er genoeg

Nieuwe oldlook potten gekocht bij een vriendje en de Calocephalus, die ik voor het eerst bij Just Jeanette op haar blogje zag, bij het tuincentrum opgehaald. Bijkomend voordeel: ze zijn in de aanbieding! Ik hou d'r van!

De kaarten zijn erg leuk om te geven bij een bruidscadeau of wanneer je een envelopje geeft staat net even wat chiquer met zo'n mooie kaart erbij. Voor een stel wat gaat samenwonen of een nieuw huis heeft, meteen iets leuks voor het interieur


Nostalgische kaarten set "romantisch"
Achterzijde is onbedrukt Per set van 4
Afmeting 12 x 7,5 cm € 3,95 (brievenpuspost)

Kaartenhouder "hartjes" voor 14 kaarten € 7,95
geïnteresseerd? mail mij gerust


1 opmerking:

Hannekie(Sisterly) zei

zo dat ziet er wel heel mooi uit zeg. erg leuk die pompoenen. en die zilveren eikels..daar heb ik ook van gehoord en die ga ik ook even ophalen hahahha
gr hannie