zondag 6 september 2009

Vintage babyslofjes

Nu de herfst is aangebroken en we weer naar binnen gaan....

Hip handwerk...
Ik was een beetje aan het googelen en kwam deze schattige gehaakte baby slofjes tegen, je krijgt gewoon zin om te haken! Zo zoet! Ik was als kind nooit zo'n getalenteerde handwerkster, vond er niks aan, maar ik zou dit best heel graag willen proberen. Even mijn moeder vragen of ze nog een haakpen heeft! Nog een leuk weetje, wist je dat deze slofjes echt Vintage zijn?

Patroontjes: vintage internet patterns
En nog leuker: gratis Nederlandse patronen van Jessica Tromp!



Ik vind deze oudroze Mary Janes toch ook wel heel erg mooi (etsy)


En wanneer je niet kunt of wilt handwerken kun je deze prachtig witte schoentjes bij Brocaatje kopen. Ook leuk om onder een stolp te zetten of als decoratie



Lieve handwerk dames ik heb hier GEEN patroontjes van!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

O!!! Je weet niet hoe blij je mij hiermee maakt!! Ik kan je wel zoenen! Ik wilde juist gaan beginnen het het haken van babyslofjes... Hopelijk kom ik een beetje uit het patroon...

Belle Brocante design zei

Alsjeblieft! Wat een ontzettend leuke reactie!

Unknown zei

Wat een leuke dingen heb je op je site staan zeg :-)
Vooral die oudroze Mary Janes vind ik erg schattig.
Heb je daar ook een patroontje van?

Groetjes
Jeannette

jeannettepunt@yahoo.com

Anas Passion zei

Hoi hoi Jeanette,
Ik vind je werk zooooooooo moooi.
Echt super te gek. Verkoop je je patronen.
mvg Ana