donderdag 20 augustus 2009

Trouvailles de belle brocante...






Mijn vondsten van de rommelmarkt van afgelopen zondag 16 aug. in Avenhorn. Het was prachtig weer en het was leuk van opzet, het gevoel van een echte brocante... Toevallig dit x een aantal schilderijtjes. De onderste van Joseph Redouté wilde ik al heel lang voor onze slaapkamer maar degene die ik vond waren óf lelijk oud óf te duur. Deze waren maar 1,50 per stuk! En vintage volgens mij want dat krokoprintje op de achterkant zie je tegewoordig toch niet meer? Aan de bovenste set zit ook een verhaal en wel dat ik ze van de vriendin van Annie Schilder heb gekocht! Of ze echt oud zijn weet ik niet maar het is wel leuk dat ze niet van papier zijn maar van glanzende stof wat je denk ik zo op de foto niet ziet. Het middelste prentje vond ik zo lieflijk om de illustratie; een kindje wat een ander kindje schildert... Zoet..


Geen opmerkingen: