vrijdag 28 augustus 2009

Baby Blessings...

Mag ik jullie voorstellen aan Myrthe...


Het eerste kindje van mijn broer en zijn vriendin. Geboren 27 aug, erg leuk (en makkelijk) want ik ben ook van de 27 ste! Ik mag haar helaas nog niet bezoeken want ik heb een vervelende keelontsteking en dan boven een pasgeboren baby gaan hangen lijkt me niet. Het zal maar een streptokoken bacterie zijn. Nee helaas, tante mag de kleine Myrthe nog niet zien... Ik ben blij en verdrietig tegelijk, dat ik nu net een keelontsteking heb. De dame die haar vasthoudt is mijn mama die nu voor het eerst oma is, ze was het al maar dan van onze 3 teckelmeiden maar nu écht!

Ik heb een heel leuk kaartje gemaakt met deze baby op de voorkant:


De foto komt van flickr en wel van absoluut fantastische Cheryl Hicks , ik heb zoveel prachtige foto's van haar gedownload en je kunt er zulke leuke dingen mee doen.





Sla de vintage foto's gerust op en maak er wat moois mee. Wens jullie een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen: