maandag 6 december 2010

Belle Brocante designs...


In opdracht...

Een vriendinnetje van mij vroeg me of ik voor de door haarzelf uitgezochte spreuken en wijsheden iets kon ontwerpen zodat ze ze kon inlijsten en op haar nieuwe toilet kon hangen. Ik ben er zaterdag heerlijk voor gaan zitten en maar ergens begonnen met een basis kleur. Oh het was weer zo leuk om te doen! Zo leuk om te zien wat er uit je brein en virtuele handen komt! Heerlijk gewoon...Ik ontwerp eigenlijk gewoon wat ik zelf mooi vind met vriendinnetje (lijstjes & toilet) in het achterhoofd en ik vind het zelf wel weer heel goed geslaagd! Zo hadden we gisteren een leuk cadeautje om mee te nemen. Gelukkig vond ook zij het prachtig en was ze er heel blij mee. Dochter lief, die net op haar zelf woont, riep al springend "die wil ik ook, die wil ik ook!".  Misschien ook leuk voor in de webwinkel maar dan andere wijsheden en ik ben meer van het Engels...

10 opmerkingen:

by kuzz zei

Wauw dit is echt super!! Mooi gedaan!
Ik ben ook gek op spreuken en mooie teksten dus dit vind ik natuurlijk erg mooi!
Fijne week, liefs erna

Een sneller kloppend hart zei

Mooi gedaan en prachtige kleuren!

Groetjes, Veronique

*maren* zei

So lovely!!!

Carla zei

Die zal prachtig hangen op het toilet van je vriendin...en tuurlijk ben je blij met zo'n mooi kado!!

fijne dag meis...liefs Carla.

It's me zei

Leuk hoor Annemiek!!! leuk gedaan !! liefs Ria...

Bonjade zei

Wat zijn ze super geworden...stuk voor stuk.
Echt leuk hoor voor de w.c. Maar ook mooi in de kamer toch?
Fijne week
Liefs

Unknown zei

Ja inderdaad erg leuk gedaan!
Fijne avond!
Nicole

alma zei

Mooi gedaan hoor Annemiek! Leuk om er een vriendin blij mee te maken!

Groetjes
Alma

BellaDonna's Charm zei

Hoi Truus,

wat mooi zijn die!! Ik ben ook van de spreuken, heb allemaal kaartjes in mn wc hangen, maar vind dit veeeeeel leuker! Dusseh, ik wil er wel een zoot! Als ik dus moet helpen met (engelse) spreuken, dan weet je mij te vinden!

grtz Ryanne

24 Homes zei

Erg lief gemaakt zeg! Mooie plaatjes, erg inspirerend :)
Groetjes, Claire

24HOMES