vrijdag 13 augustus 2010

Cherished memories...

Zoete herinneringen...

Wat smaakten die kersen in juli heerlijk... het lijkt alweer zo lang geleden dat het écht zomer was. Het is koud, het regent aldoor, de zon staat lager, de lichtval is anders. De tuin is op zijn einde, de rozen, lavendel, de planten in de potten alles is uitgebloeid... Alleen de hortensia's bloeien nu volop waar ik enorm van geniet. Voor een zonne & warmte liefhebster als ik is de zomer hier in Nederland veel te kort en de winter (die ik overigens ook zijn charmes vind hebben) veel te lang... Tja en verhuizen... hmmm nee, alhoewel iets Zuidelijker heb je ook winters maar veel langere zomers waar de lente al begint al in februari moet je je voorstellen dat je dan al heerlijk met 22 graden buiten kunt zitten en dan de zomers die stukken warmer zijn dan hier...waar je gewoon echt elke dag kunt buiten eten van 's morgens tot 's avonds dat je je niet hoeft af te vragen of je 's avonds wel of niet kunt barbecueën heerlijk lijkt mij dat...

13 opmerkingen:

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat een prachtige foto's!
Ik vind het altijd een soort afscheidsgevoel, wanneer de zomer op z'n eind loopt, het mag van mij zoveel langer duren!!
Al vind ik, eenmaal in de herfst belandt, het ook weer heerlijk!!
Maar de maanden januari en februari ga ik het liefst in winterslaap ;-)

Groetjes Hilde

Anoniem zei

Heerlijk kersen..wat heb je ze mooi op foto gezet. Hier staat nog redelijk wat in de bloei al hebben de bloemen hun beste tijd gehad. Van mij mogen de zomerse dagen ook wel iets koeler en langer duren..hopelijk krijgt deze zomer nog een staartje.
Fijn weekend.
Lieve groetjes Tilly.

by kuzz zei

Lieve Annemiek,
Mijn mannetje mag je ook wakker maken voor kersen, maar helaas...ik hou er niet zo van ;(
Maar op je foto's zien ze er wel super lekker uit! Hoe is het met Saar...ik zag op je andere blog dat ze er helemaal klaar voor is! Wat spannend he!
Hee en weet je.... ik kreeg vorige week nog een mail van je vriendin van de Hoge Elft....en....
ze heeft een flinke bestelling gedaan!! En dat mede dankzij jou!!!
Ik vind het zo lief dat je dat gedaan hebt en ik heb dan ook heerlijk zitten freubelen deze week!
Succes met Saar en een heel fijn weekend!
liefs, Erna

Fågel Blå zei

Hello!
Oh so lovely photo!
Have a nice weekend!
Kathrine

Home and Lifestyle zei

Ik heb zojuist ook een schaaltje kersen gegeten...heerlijk! Gelukkig leeft bij mij nog steeds het zomergevoel...vooral omdat we over een week op vakantie gaan naar de Provence!

Voor die tijd zullen we het vakantiegevoel zelf moeten creeren, want ik geloof dat we veel regen krijgen de komende dagen :-(

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Haikey love of living zei

Ohh, Heerlijk kersen! je hebt ze prachtig in beeld gebracht. Zou ze zo van het scherm willen pakken ;-)

Fijn Weekend,

Haikey

Ps. Hoe is het met Saar?

le ciel flamand zei

Mmmm, ze zien er heerlijk uit. Ik heb kersen meegebracht uit Frankrijk en er konfituur van gemaakt, zo kunnen we deze winter ook nog genieten...
Groetjes, Annelies

Claudia Leertouwer zei

Eet smakelijk...

Liefs Claudia

Daniëlle zei

Prachtige foto's van een werkelijk waar schitterende schaal! Ben er helemaal weg van..
Groetjes
Dani

It's me zei

Wij hebben heerlijk buiten gegeten vanavond hoor ik geloof voor de vierde keer deze week.....dus kan nog wel hoor.......tja het mag van mij het hele jaar zomer zijn hoor...niks mis mee........mooie foto''s....liefs Ria....

Karin zei

De zomer moet nog even blijven hoor! Ik wil/kan er nog geen afscheid van nemen. Ik pik even een kers als je het niet erg vindt ;)

alma zei

Kersen geven mij ook een heerlijk zomers gevoel....maar ik zit op dit moment lekker in mijn tuintje! We hopen natuurlijk nog op een fantastische nazomer.... toch?

Groetjes
ALma

sylvia zei

ik verhuis met je mee want ik vind een maandje winter meer dan genoeg, laat het de rest van het jaar maar lekker zomeren...heerlijk buiten zitten en genieten van het groen...ik kan niet wachten, maar je heerlijke foto's hebben me wel even laten dromen van betere tijden...liefs, sylvia