zondag 9 mei 2010

Mothersday Swap...


Zo prachtig was alles met veel liefde & zorg ingepakt...


Wonderschone speciale handgemaakte harten...

Ik heb dus een moederdag swap met Erna van Kuzz with Love gedaan, gewoon met zijn tweetjes! Ik vond haar handmade harten prachtig en zij mijn labels/kaarten dus wat is er dan leuker dan elkaar verrassen met Moederdag!
We zouden het donderdag opsturen voor de zekerheid. Erna kreeg haar pakje al vrijdag en de mijne haalde ik zaterdagavond uit de postbus, dus ik moest tot nu wachten met uitpakken! Was n.l. vandaag naar Tica en de (super geslaagde) Waddenfair en 's avonds foto's maken vind ik niets. Ik was zaterdag al verbijsterd door de grote hoeveelheid vol zorg speciaal ingepakte pakjes, met ieder een eigen tekstje en label... Heb er geloof ik een uur naar zitten staren en alles 100 x in mijn handen gehad en omgedraaid! Oh ja en het rook toch lekker!
Daarnet heb ik alles zorgvuldig uitgepakt en viel van de ene verbazing in de andere; dit hadden we niet afgesproken! Er zaten allemaal extra kussentjes bij...allemaal voor mij...Ik word er verlegen van, zoveel moois...
Ik ben zelf geen moeder maar had ook een hartje voor mijn moeder uitgekozen, die zie je er dus niet bij want die ga ik haar morgen nog geven...

Ik hoop dat iedereen vandaag een leuke moederdag heeft gehad, haar moeder extra heeft verwend of zoete warme herinneringen aan haar heeft opgehaald...

Lieve groet,

33 opmerkingen:

Carla zei

Wat een leuk idee zo!!
En wat een verwennerij....prachtige spulletjes heb je gekregen.

lieve groetjes Carla

André en Inka. zei

Wat een ontzettend leuk idee en,de hartjes en kussens van Erna zijn schitterend.

Fijne avond,gr inka en andre

Nieneke zei

Ze zijn geweldig...
Lieve groet,Nieneke

It's me zei

Erna is ook een schat......net als jij !!

Ben je bij de Tica in Aalsmeer geweest??

Lieve groetjes Ria

Pierelantijntjes zei

Geweldig plan om dit samen te doen. Ik kon al nergens iets lezen over zo'n swap, maar nu snap ik het.
Wat een mooie harten. Leuk hoor zo'n verwennerij. Jij had trouwens ook prachtige kaarten naar Erna gestuurd.
Lieve groet van Ester

Caroline zei

Ohhh, wat een prachtige swap ! De foto's zijn al om te kwijlen laat staan als je het allemaal echt in je handen hebt, wat mooi wat je gekregen hebt en ook wat je gestuurd hebt !

Passione Helena zei

Wat prachtig zeg!!
Heel erg mooi om dit met elkaar te delen.
Ik heb genoten van je mooie Swap.

Kan me voorstellen dat je met veel plezier hebt uitgepakt!

Bijzonder zo'n mooi hart voor je moeder...

Lieve groetjes, Helena

Jolanda zei

Oh wat leuk om dit samen te doen...en wat een lief pakketje heb je gehad van Erna. Ik heb een giveaway bij haar gewonnen en heb een hart met deze tekst toen uitgezocht, ik vind m erg speciaal. En ze had toen ook alles zo mooi ingepakt en voorzien van labels en tekstjes....ik weet wat je bedoelt! Geniet er lekker van, lieve groetjes

Twa zei

Meid, wat heb je een leuke spulletjes gekregen! Wat een verwennerij. Maar ik heb gezien dat je haar ook heel wat leuks op gestuurd hebt. Grappig zo'n swapje onderling.
En ik ben ook naar de waddenfair geweest. Ik vond het er heel erg gezellig uitzien, en de lokatie was top. Alleen nog niet zo heel veel kramen, maar dat moet misschien nog groeien. De stand van je vriendin zag er heel goed uit. Ik ga zeker een keertje bij haar thuis kijken. Groetjes Antoinette.

Loveforpiemonte zei

Oh wat lief, ja ik ben ook fan van Erna haar harten, heb hier 3 van haar op de schouw staan!!! Leuk zo'n swap.
Wens je een hele fijne week toe,
groetjes Madelon

Eleonore zei

Wat een geweldige creatieviteit hebben jullie.Enig wat jullie hebben gemaakt voor elkaar.
Ik blog nog niet zo lang,maar ik zie vaker het woordje swap voorbij komen.Ook op picasa,maar wat betekent dat nu eigenlijk?
Fijne dag gewenst.
Groetjes van Eleonore.

by kuzz zei

Hee Annemiek!
Wat heb je dat schitterend op de foto gezet!
Dat is alleen al een kunst!! En je hoeft je er niet verlegen bij te voelen hoor, ik vondt het gewoon heel leuk om je eens lekker te verrassen!(ook juist omdat je voor je moeder koos en niet voor jezelf!!)
Ik ben blij dat alles nog goed en op tijd aangekomen is...k zat m gewoon een beetje te knijpen hier hoor!
Nou we genieten heerlijk van elkaars creaties zo en het was super leuk! Ben vanmorgen weer met je labels aan het decoreren gegaan, ze zijn echt super mooi!! En hopenlijk...krijg je het nog veeeel drukker toch haha!
Fijne week, liefs Erna

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat ontzettend leuk!! Alles ziet er zo verzorgd uit, en wat zijn de harten prachtig!!!
Ben nu ook heel benieuwd naar je swap voor Erna,
ik ga gauw bij haar kijken!
Groetjes Hilde

Fågel Blå zei

Åh detta varukorg härliga så!
Mycket trevligt!
Jag hoppas att din vecka bli trevligt!
Kathrine

Claudia Leertouwer zei

Wat leuk!!!

Misschien ook eens een leuk idee om dit met meerdere dames op te zetten?

Groeten,
claudia

Anita zei

Wat een ontzettend leuk idee om samen een 'swap'te doen.Zeer geslaagd je hebt hele leuke dingen gehad!Ben benieuwd hoe de Waddenfair is geweest.Komt er nog een postje van?Ik kon zelf niet gaan maar ben wel nieuwsgierig,misschien iets voor volgend jaar.
Had trouwens nog nooit van deze Fair gehoord.Vriendelijke groetjes en tot gauw maar weer,Anita.

little sweet things zei

Wat een leuk idee, en wat heb je leuke spulletjes gekregen. Mijn huis hangt ook vol met hartjes.
Ik probeer zelf ook wel eens wat te maken met dat transfer papier, maar mijn printer doen vervelend.
Liefs Saskia

Villa König zei

Great idea! Love it. Hugs Yvonne

Sanneke Panneke zei

wat een prachtige hartjes, en zo lief van Erna. Ik ben zo nieuwsgierig wat een swap is, wil het wel graag weten. Ja, ik moet nog de nodige ervaringen opdoen in blogland.
Lieve groet, Monique

Marijke van Ooijen zei

Hay Annemiek,

Meis wat een prachtige hartjes...ik kan niet anders zeggen..wat zal je moeder daar blij mee zijn geweest!
En wat een leuk idee om samen een swap te doen.

Geniet maat lekker van je mooie spulletjes..

Liefs,
Marijkexxx

Sanneke Panneke zei

Hoi Annemiek, bedankt voor je snelle uitleg.
Ook heel erg leuk bedacht zo'n swap.
Nog een hele fijne avond.
Liefs Monique

Tierlantijn zei

Bedankt voor je leuke reactie!!!

Wat een leuk idee om elkaar een cadeautje te geven!

Groetjes! Ilona

Alette zei

Via Carla kom ik op je blog en moet even zeggen dat ik de hartjes geweldig vind. De swap is prachtig en ik kan me voorstellen dat je een uur hebt zitten kijken naar al het moois.
Ook moet ik je zeggen dat ik je teckeltjes heel erg lief vind. We hebben zelf een mini draadhaar en het is een scheetje :)

gr Alette
www.letje.web-log.nl

Princesa Nadie zei

YOU HAVE A PRETTY BLOG.I INVITE YOU TO VISIT ME

alma zei

Hoi Annemiek,

Jullie zijn dan ook wel 2 crea ladies hoor!! Prachtig allemaal en allebei met zoveel zorg en liefde voor elkaar gemaakt. Lekker van genieten!!

Groetjes
Alma

Bonjade zei

Oh Annemieke...ik vond haar al zo'n bofferd met al die mooie cadeaus van jou.....maar dit.....
jij bent ook al zo'n bofferd......tjonge, wat een verwennerij en wat een boel cadeaus.....
Om warm van te worden.

Nu het volgende. Ik werd blij verrast door de postbode vandaag.....zo'n lief en mooi envelopje en de meest prachtige labels erin.....
Helemaal speciaal van jou voor mij.....
Wat ben ik je verschuldigd hiervoor???

Vond het erg lief van je dat je ze me hebt toegestuurd, ze zijn echt prachtig!!!
Super bedankt en laat me het weten hoor dan maak ik het met liefde aan je over.
Je bent een schat.
Fijne avond
Bonnie

Bonjade zei

Lieve Annemieke.....wat ontzettend lief van je!!!
Goh en ik dacht eerst nog wel dat ik iets fout had gedaan bij je....niet dus gelukkig... Dit is zo lief!!!!
Ben helemaal blij.......
Ik heb nog wat andere posten klaar staan maar let op binnenkort ga ik dan even extra reclame voor je maken hoor, al heb je dat helemaal niet nodig volgens mij........ik ga ze allemaal showen op mijn blog!!! Echt zo lief zo speciaal, ben er stil van. Je hebt weer iemand heel blij gemaakt. SUPER BEDANKT, je bent een schat
Dikke knuf en fijne dag

Anita zei

Hoi Annemiek,er staat al een berichtje van mij op deze pagina maar hier dus nog eentje!Een antwoord op je vraag of het zin heeft om te adverteren voor de waddenfair rond Alkmaar....ik denk het wel.Zoveel fairs zijn er niet in de buurt en er is altijd wel animo voor.Er was niets te vinden over deze fair in de krant ofzo alleen op internet maar dat moet je dan ook echt weten.Zo te lezen was het echt wel een succes.Nog even een vraagje....sta jij zelf wel eens op een fair met Belle Brocante design?
Groetjes en fijn weekend,Anita.

Anita zei

Hoi Annemiek ben ik weer!!!!
Grappig die bestelling door mij, komt doordat ik die bewuste mevrouw(van't trapje dus!!)mijn blogadres had gegeven en zij zodoende jouw kaartjes op mijn blog zag.Die zelfde mevrouw wil heeel misschien een fairtje(niet te groot en niet te commercieel)op haar kwekerij organiseren.Ze is een beetje aan het zoeken naar mensen met originele spulletjes en met landelijk wonen hoog in het vaandel.Ik dacht toen aan jouw kaartjes vandaar de vraag of je weleens op een fair stond.Mocht dit doorgaan zou jij dan interesse hebben?
Groetjes maar weer en tot gauw!Anita.

Splashes of Pink and Mint zei

Hi Annemiek!
Wat een ontzettend mooie swap!!! Die naturel kleurtjes blijven gewoon altijd prachtig!
Enne... ik zou er ook niet aan moeten denken om met een 2e ik samen te wonen, hahaha!!! Ik zou gillend gek worden, vind het dus knap van m'n man dat ie het al zolang met me volhoudt! Ik zou er ook niet aan moeten denken dat ie zelf allemaal dingen zou verzinnen, nee, eentje zo in huis is meer dan genoeg!

kienkele zei

hallo Annemieke, sorry sorry sorry, ben helemaal vergeten om even te melden dat mijn bestelling goed aangekomen is. Heb het gekregen en uitgebreid bewonderd, prachtige labels en kaarten en zo mooi verpakt!!! Heb ze toen even opzij gelegd omdat er iets in familiekring was wat mijn onmiddelijke aandacht vereiste en dus vergeten om jou even een berichtje te sturen. Hoop dat je het me niet kwalijk neemt, want dit is niet mijn gebruikelijke manier van doen.
Ik kom zeker nog eens bij je terug in je webshop, lieve groetjes, Tineke

Bonjade zei

Hoi hoi....
Dank voor je lieve bericht.....en leuk dat je me gaat volgen......Ik waardeer elke nieuwe volger zeer, dus thanks....
Ik zal de e er direct achter weghalen hoor, tja, foutje......;))
Fijne dag

Neeltje zei

Ik vind ze prachtig! Leuk om je blog te ontdekken!