woensdag 11 november 2009

Ik wil... andere stoelen!

En zo te zien kan dat heel eenvoudig met een andere hoes!





We hebben n.l. best mooie kersenhouten stoelen alleen die stof he... Hij is zo erg dat ik daar geen foto van durf te plaatsen. Het stomme is dat ik het zelf gewoon ook vaak niet zie. Soms valt het me in ene wél op en dan roep ik weer"gohsammetrutjes wat afschuwelijk dit, er moet echt eens iets anders komen! " Maar schuif ze vervolgens weer net zo snel onder de tafel. Ik heb er ook geen foto's van behalve deze van de poten:


Dit is Teun




En dit zijn de puppekes van het C Nestje, 6 weken oud

We hebben wel al stof gekocht, cremewit en zachtgrijs, nu ben ik weer zo'n twijfelkont, welke zal ik doen, én afhankelijk van mijn mam, die het naaiwerk doet. Maar het is er nu echt wel weer voor he! Lekker binnen prutsen...

Geen opmerkingen: